varför ?

Varför är det så lätt att sakna och att lägta? Men så svårt att bara tänka en extra tanke på de vi håller av... Det är märkligt att vi har så lätt att ta allt vi har för givet, att det är först när vi står inför risken att förlora det som vi insér hur viktigt det egentligen är. Varför lever vi inte bara för varje dag? Lever med det vi har. Istället för att gnälla över det vi aldrig fick. Varför inte bara ta vara på de vi har så länge vi har de kvar? Det är så jävla lätt att förlora de man har.. och det går så fort att man inte hinner tänka. plötsligt är allt bara borta och då tar det tid, så himla lång tid att bygga upp en ny grund för det nya som kommer. Den där lilla extra tanken kan göra så otroligt mycket.

Ni har mitt hjärta i era händer <3  

Har varit i skolan idag.. Jag förstår varför du tycker att jag sviker... och jag vet hur ont det gör. förlåt! men jag kan inte lova att det blir bättre. tyvärr så kan jag faktiskt inte det. Och det gjorde ont när du sa att jag sviker dej. det gjorde faktiskt jätte ont.  Men det får jag ta. För jag vet att jag gjort fel, jag vet att jag gör fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0