vänskap.

Freja och Jag <3



Jag vet att du alltid kommer att finnas för mej. Hur långt i från varandra vi än är så kommer jag alltid veta att du är min vän. Även om vi inte ses på 10 år så vet jag att du kommer att finnas om jag behöver dej . & det är väl det som är en riktig vän, eller hur? Jag vill inte ha "vänner" man hittar överallt. Sånna som finns i varje hörn, vilsna jävlar som gör allt för att få en vän sen sviker och sviker om och om igen... Jag antar att man fann dom för att man va lika vilsen själv. Men en vän som du borde alla ha (: . Jag kommer ihåg när du sa till mej för typ as länge sen: Jag kommer alltid att älska dej, jag ska älska dej när vi är gamla rynkiga kärringar. Haha, så jävla underbar vän du är!

Tack för allt ditt stöd. Nu vet jag vad äkta vänskap är :)


Jag säger bara, "Fruktansvärt tråkig dag :S " .. Vad fan gör man? Det här suger ju, är för fan ledigt i 4 dagar och det är en och en halv dag kvar och jag har inte gjort ett PISS! Eller jo, jag drack med Freja och Hanna igår... Men det va ju verkligen innehållsrikt.. hände ju inte ett piss, bara satt där.. och satt och ännu mer satt.. jippi!?
Ska gå ner och se på VÄGEN UT! Den är är ju bara bra! Får se vad som händer ikväll.. blir väl en "sitta hemma och sura hela kvällen kväll" ... fy fan :( Och så äre söndag imorrn. För att ha lite extra tråkigt!! Skit kul, verkligen!
Not!!



P.s jag vet inte om jag vill leva tills jag är en gammal rynkig kärring Freja, hah! Men jag kommer älska dej ändå.


Kommentarer
Postat av: Freja

Jag älskar dig också stumpan! du kommer alltid finnas i mitt

2008-05-03 @ 17:32:03
URL: http://alskadmatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0