Tråk kväll hemma

Pratade precis med "A my V.I.P <333" (Amelie), frågade om hon och Angie inte kunde komma förbi för att jag har så himla tråkigt. Men dom vet inte vart moppe-nyckeln är. sug! Och Ammi skulle typ ändå till tofta nu snart.
Så jag får väl fortsätta min ensamma dag med en ensam kväll också.. Mamma och dom komemr ju inte hem förrän sent. Men det kan vara skönt det också. Det är inte ofta man slipper dom! Det kan vara skönt att vila järnan lite ifrån allt ibland vill jag säga. Men har suttit här hela dagen. Så den är ganska trött nu, men det har varit skönt att inte ha tänkt på någon annan än sej själv idag.. det är inte varje dag man gör det.. Jag vill inte kalla mej för egoisst. Men ibland är jag det javisst ;) .. SANNINGENS ÖGONBLICK om 2 1/5 timma!!! måste måste se! (: sen är det någon film ikäll vid kl 21 som jag tänkte se också. Nu ska jag ner och laga lite mat..


Och jo för helvete!! Har inte rökt idag.. men säg bara att jag är BRA!! Har ju suttit här helt ensam idag och har inte ens rökt.. jag vill gråta av glädje. Men nu gäller det bara att jag inte fuskar! det går nog bra hoppas jag :D ..

Peeeeaacee <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0