Tomhet

Jag trodde att himlen va en plats på jorden.
Jag vände mej om för en liten stund,
men när jag vände mej tillbaka så var allt bara borta.
Jag höll inte det jag hade, men jag släppte det inte heller.
Hur ska jag göra för att behålla?
Hur ska jag göra för att ta tillbaka?
Behålla det jag har, ta det jag hade..
Vad gick snett, vad gjorde jag för fel?
Men det finns mening med allt,
men jag ser inte meningen utan dej..


That's why we, sease the moment, freeze it and own it, squeeze it and hold it.

How could everything turned from great to pain? from smile to tears, from water to blood, from love to hate. aso... How could so much happiness turn to make me feel so empty?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0