Systra mi < 3

Tänk vad tiden går fort, vart fan tar den vägen?
Vi har känt varandra i 2 år i september. Helt otroligt! 2 år, det känns så länge för att det gått så fort men så kort för att vi hunnit sätt så mycket sagt så mycket bråkat, skrattat, gråtit, kramats och skrikit så mycket. Vi har helt enkelt hunnit gått igenom så himla mycket ihop.. Bra, lyckliga, jobbiga & riktigt svåra stunder. Så mycket på så långakorta 2 år. Och gud vet vad jag hade gjort om jag inte träffat dej. Hade ärligt talat rakt från hjärtat nog aldrig suttit där jag gör nu. Aldrig upplevt det jag gjort, (inget dåligt) och jag hade aldrig sätt mej själv så som jag gör nu. jaa, det är faktiskt rent utsagt obeskrivligt. Tänk att du hunnit fylla 25 år.. och jag är redan 16. Jag va 14 när vi träffades första gången. haha! Herregud så liten jag va. Minns ännu den dagen :D , Jag och Freja "lurade" dej att jag hette Josef och att jag va killen.. Du gick ju VERKLIGEN på det. haha !  Aldrig trodde jag väl då att vi skulle komma så här långt tsm... men nu när jag tänker efter på den där första dagen, Jag va fan inte blyg.. :S jag har inte ens tänkt på det innan. det är som att jag såg allt igenom dej direkt men jag visste inte vad jag såg. Är så glad att jag varje dag vet att du finns!!

Jag bara ser hur du växer och växer.. det är helt otroligt!! Och jag bara väntar och väntar. Fattar nu hur mycket du väntar då! Man vill bara att den ska komma på en gång. Vid ett års åldern kommer du att förstå vad mysigt är på riktigt. Ska finnas och stötta dej, trots att jag är sååå liten i dina ögon ;)

älskar dej underbaraste underbara syster yster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0