SkolSkit!

Idag har det varit en skit dag, nationella i matte..
sug ... säger jag bara! Det är lixom förnedrande att sitta i det där
jävla klassrummet och typ ..host.. kämpa, när man vet att efteråt
så kommer jag inte hur jag än gör att få göra det jag vill i allafall.
Säg mej någon, varför ska jag då vara där? jag har inet ens skolplikt
längre. Och jag kommer inte in på gymnasiet för att jag råkar ha fel
på mitt huvud. - Förlåt så jävla mycket. Men jag har FAN försökt!
Men det går inte, säg vad fan du vill idiot. Men har jag försökt då har jag
fan gjort det, och går det inte.. Nämen ojj... Då går det Fan inte!
Så vad tycker du att jag ska göra? Du borde inte ens öppna käften,
för du vet nog inte hur jävla jobbigt det är för mej att inte kunna göra
det jag vill göra.. För jag skiter inte i det för att jag inte orkar!!
Så de kan du sluta tro. Och sluta vara så jävla känslokall och egoistisk!


Jossan

Kommentarer
Postat av: Lii

hoppas det gick bra på provet / Linda

2008-05-06 @ 19:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0