lalala,

Jag vill radera dej ur mitt minne, vill glömma att vi någonsin mötte varandra. Jag vill glömma att jag någonsin älskade dej, vill glömma att jag ännu gör det. Skulle det vara möjligt? Ska jag glömma dej så måste jag glömma allt. Allt påminner mej om dej. Alla mina vänner har på något sätt med dej att göra.. Skulle jag någonsin kunne börja om utan att ha en enda tanke på dej? Det är helt omöjligt, jag kommer alltid att minnas dej. Du är en sån person, eller du Va en sån person man inte glömmer. Det spelar ingen roll hur du är nu, för hur än allt har varit och hur det än är nu så är du en person som satt djupa spår i mitt liv. På gott och ont. Även om det kanske skulle kunna bli som det va en gång.. så tvivlar jag nu Strakt på att jag skulle vilja. Jag tvivlar nu på om det som va någonsin har funnits? Jag ser bara falskhet.. Trots allt så kommer jag antagligen Alltid att älska dej... oavsett vad. Det är det som stör mej mest just nu.. Och jag insér att jag aldrig kommer att glömma dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0