en tråkig dag, en vanlig dag!

har precis ätit mat & fikat här hemma.. jag är mätt :(  .
Idag har jag inte gjort ett endaste shit. Jag har bara sovit & haft tråkigt.
Det är ju så himla fint väder idag, men har inte varit ute något nästan.
Satt ute en stund med mamma förut bara. Värmen slår en nästan när
man går ut idag. Det är lite läskigt, hur det bara tar stopp typ.. :S
Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag tror jag ska träffa amelie.
Och så är det Sanningens ögonblick. Så jävla hett teve program asso! hah!
Helt inne i det! Jag får bara inte missa det imorgon. Så måste hem tidigt.
Och juste ja, nu måste jag ner och byta sängkläder. Jobbigt!
Det är de tråkigaste som finns typ. Förutom att inte göra något alls..




Volim te zelim svojim srcem, od jutra do večeri. 
( Jag älskar dej med hela mitt hjärta, från dag till kväll. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0